tirsdag 9. august 2011

Da har vi hatt koselig 3 års bursdag :)

Har vært en veldig koselig Hello Kitty bursdag, her er det bare Hello Kitty som gjelder hos minsta. Så da var det bursdag med 8 små om koste seg med Hello Kitty kake, Hello Kitty cupcakes, gele og Hello kitty is :)


Oppskriften til kaken og cupcakesene har jeg lagt inn her før og det samme med smørkremen, så blir ingen nye oppskrifter denne gangen;) Men jeg skal legge inn et par bilder:) Ble bare ikke så fornøyd med Hello Kitty kaken, føler ikke at det ser ut som Kitty, men "practice makes perfect" og det var jo første gangen jeg prøvde meg på en Hello Kitty kake, så regner med at resultatet blir bedre neste gang:)










Hello Kitty cupcakes :)

2 kommentarer:

  1. Akkurat hva jeg trenger :) Min datter er så glad i "Kty", så disse må lages ved første anledning! Fine cupcakes. Tar det lang tid å pynte den store kaken?? :)

    SvarSlett
  2. Ja det tar tid, tok nok ca 2 timer, men det er som oftest verdt det, pleier å bli litt mer fornøyd enn jeg ble nå, men.. Cupcakes går jo kjappt at pynte:)

    Ps hadde tydligvis ikke oppskriften på vanilje cupcakes her, bare sjoklade, den de er kjempegode:) Skal få lagt ut oppskrift på de andre:)

    SvarSlett