fredag 5. august 2011

Fredagskveld og jeg er alene:/

Litt kjedelig at sitte her helt alene en fredagskveld, men er jo deilig å slappe litt av da. Vært en hektisk uke der jeg har vært alene med barna. Hatt første jobbeuka etter ferien og innkjøring på SFO, som har gått veldig bra. 6-åringen trives veldig godt på SFO så det er jo veldig greit:)

Tenkte å ta med barna en tur på IKEA og Toys'r'us imorgen. Får se hvilken av delene vi tar først, beror vel på når vi kommer oss avgårde:) Tenkte å spise på IKEA, håper jeg i hvert fall. Har ikke vært der og spist siden jenta ikk cøliaki diagnosen, så jeg aner ikke hvordan det er for henne med mat der. Aner ikke om kjøttbollene er glutenfrie, er de ikke det så spørs det vel om det blir noe spising der. For hun spiser alltid kjøttboller der. Vet ikke ellers hva de kan tilby istede for hvis hun ikke kan spise kjøttbollene. Men det finner vi nok ut av imorgen:) Hvis det er noen som vet så kan dere gjerne skrive inn en komentar:)

På søndag blir det vel baking vil jeg tro for på tirsdag ettermiddag blir det barnebursdag her med masse 3-åringer:) Da skal vi ha Hello Kitty kake, Hello Kitty cupcakes, stripete gele i glass og Hello Kitty is. Gjett hvem som er den store helten til 3-åringen her i hus.... hihi

Skal prøve at få tatt bilder av kaka og cupcakesene:) så kanskje vi får noen fler bilder på bloggen her :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar