onsdag 13. juni 2012

Juni = travel tid

Uffa, ser ut som det har gått nesten en uke igjen uten at jeg har lagt ut noen innlegg eller oppskrifter. Men som alle dere med små barn vet så er Juni en veldig travel tid. Med sommeravsluttninger her og der og mye annet som skjer :) Det er vel bare å glede seg til skoleslutt, da blir det litt ro i heimen, eller kanskje ikke med 3 viltre hjemme ;) Beklager at jeg ikke har fått lagt ut noen nye oppskrifter, men jeg har ikke hatt tid til å prøve ut nye eller skrive ned gamle. Er jo langt ifra alt jeg bruker oppskrifter på spesiellt når det kommer til mat. Men bare det roer seg ned litt etter denne uka her så skal jeg prøve på at poste litt fler oppskrifter til dere.

Kanskje det kommer et innlegg eller to i løpet av helgen også hvis jeg rekker. Mellomste blir 7 og skal ha frokostbursdag sammen med venninene sine :) Så da blir huset fyll av jenter fra morgenen av :)

Nå skal jeg bake og lage litt mat til diverse avsluttninger i ettermiddag :) Men tror ikke det blir noen nye og spennende oppskrifter, blir nok de gamle gode ;)

Ha en strålende fin dag og kryss fingrene for pent vær i ettermiddag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar