mandag 2. juli 2012

Da var det snart bursdag igjen ;)

På torsdag blir mellomste 7, jammen tror jeg tiden flyr avgårde. Hun har ikke cøliaki men her går det selvfølgelig i glutenfritt for det. Når det er så mye eldste ikke kan få når vi er utenfor huset, da skal hun iaf kunne spise alt som er på bordet her hjemme.

Ettersom at besøket kommer rett fra jobb så regner jeg med at vi lager en god gryterett :) Enkelt og greit, kan stå på komfyren og godtgjøre seg tils alle er her :) Minn meg på det så skal jeg legge ut oppskrift :)

På kakelisten vet jeg ikke helt hva som står enda, frøkna er ikke helt sikker på hva hun vil ha. Det eneste hun er 100% sikker på er McQueen gele (bare å ta frem formen igjen gitt) og Brownies. Så får vi se hva det blir, må vel iaf ha en bursdagkake og en kake far i huset spiser (er litt kresen gitt) Er det noen som har noen forslag så si ifra, om det så bare er for at dere ønsker en oppskrift på akkurat den type kaken :)

Ønsker alle sammen en god kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar