onsdag 18. mai 2011

18 mai

Håper dere alle hadde en kjempefin dag igår og at dere koste dere masse :)
Her hadde vi det kjempekoselig med barnehagetog for rosarussen vår og skoletog med eldstejenta. Vi koste oss med pølse, is og kaker på skolen etterpå.
Heldigvis så var det flere kaker å velge mellom for eldstejenta vår :) Hadde også laget kake til skolen som var både gluten og laktosefri. Tenkte det kunne være like så greit med laktosefri og:)

Men nå må jeg skryte litt av Egon på Jessheim :) Dette var første gangen vi var ute og spiste etter at hun fikk cøliakidiagnosen. Spurte dem om de hadde noe glutenfritt tilbud, og de hadde noe, er jo vel og bra det:) Men frøkna hadde så lust på pannekaker og det hadde de ikke glutenfritt. Men vi fikk lov til å bestille omelett til henne (ellers er jo omelett bare på lunsjmenyen dems) jeg synes det var veldig flott gjort:) Nå vet vi hvor vi kan gå i fortsettningen.

Så tusen tusen takk til dere på Egon Jessheim. Dere gjorde gårsdagen til en veldig bra dag for jenta våres :)

----------

Så til dagen, tenkte bare jeg skulle fortelle at jeg lagde stekt fisk i ovn ideg (noe lign. fransk fiskegrateng) Og ungene elsket det:) Så jeg skal prøve å skrive ned hvordan jeg gjorde det:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar