mandag 16. mai 2011

Infor 17 mai :)

Da er de siste muffinsene i stekeovnen. De er de første gluten og faktisk laktosefrie muffins jeg har lagd. Fant ut at jeg like gjerne kunne lage de laktosefrie og, i tillegg til glutenfrie. Da er det enda fler barn som får glede av de imorgen på skolen. Jeg har lagd de etter en amerikansk cupcake oppskrift jeg bruker ofte. Og de ble selvfølgelig gode, men ikke sånn som jeg er vant. Så neste gang skal jeg prøve å trikse litt med oppskriften og i tillegg bruke jyttemjøl istede for den vanlige glutenfrie mixen:) Så får vi se hvordan de blir da:)


Imorgen skal jeg bare pynte de med litt melis og jordbær, orker ikke å pynte de med Buttercream icing denne gangen. Men sjoklademuffins og jordbær er jo veldig godt sammen så det blir nok bra:)


Da skal jeg løpe ivei og glatte på noen bunadsskjorter til jentene og så er vi klare infor imorgen.


Ha en kjempefin 17 mai allesammen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar