torsdag 19. mai 2011

Så da ver det snart helg igjen :) Forhåpentligvis så vil jeg få prøvd ut noen flere oppskrifter. Og poste et par og :)
Imorgen har jeg i hvert fall tenkt å poste en oppskrift på havrevaffler, sunt og godt :) Veldig populært her, men har ikke lagd de glutenfrie før, så det må vi prøve:) Skal prøve å få lagd amerikanske pannekaker og, har heller ikke prøv å lage de glutenfrie før. Men vi får se hva jeg får gjort og hvordan det blir. Men uansett skal jeg holde dere oppdaterte :) Det er jo ikke mer enn to uker dette huset har vært (delvis) glutenfritt så det er mye som skal prøves ut :)


Men imorgen skal jeg i hvert fall poste et inlegg med oppskrift på glutenfrie havrevaffler :)

Ønsker dere en fortsatt fin kveld og en koselig fredag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar