lørdag 11. juni 2011

Butikker....

Jeg må innrømme at jeg blir sprø av dette med å prøve å finne ut av det med glutenfrie ting i butikkene, synes de er alt for dårlige på det :( I mange butikker synes jeg ikke at de har alle basisproduktene enn gang, i andre butikker koster ting fort 20-30 kroner mer enn i en annen butikk. Flere ganger har jeg opplevd at mange varer er utgåtte på dato, for både en, to og tre måneder siden :( Det går ikke ann, det er utrolig dårlig. Og det som virkelig tar priset.... idag var jeg på en butikk og så etter et par ting. Var i fryseskapet for glutenfrie ting, og der har de blanda inn masse vanlig mat....stappa full med gluten. Hva hvis noen ikke tenker på at dobbeltsjekke og kjøper dette. Gjett om butikken skal få et fint litet brev....

Vel vel, dagens utblåsning ;)

Ønsker dere en fortsatt fin pinse :)

2 kommentarer:

  1. hei på deg :) her nede i spania er de skikkelig flinke på glutenfrie varer, stort utvalg. Ikke fordi jeg behøver bekymre meg for det, men fordi søsteren min sin gutt hadde cøliaki da han var liten, så legger jeg fremdeles merke til glutenfrie varer i butikker :) ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  2. Det er jo godt at vite:) Har hørt at de skal være veldig flinke på det med glutenfritt i Italia og :)

    SvarSlett