tirsdag 7. juni 2011

Hei dere:)

Beklager virkelig for at det har gått litt tid siden sist jeg var her og skrev innlegg. Men det er sån i perioder med tre små. Tiden og energien rekker ikke alltid til ;) Men nå er jeg her igjen og skal prøve å være litt flinkere, frem til vi drar på ferie i hvert fall:)

Gleder meg veldig nå, om et par timer skal jeg på cøliakikurs på sykehuset. Det skal bli spennende og godt at få litt informasjon, tips og ideer :) På tal om tips skal jeg gi dere et godt et. Uansett hva dere baker/lager så bruk jyttemjøl istede for vanlig glutenfri melmix, den er jo helt super. Jyttemjøl tror jeg er det nærmeste hvetemel man kan komme og den beter seg som hvetemel og:) Hvilket gjør saker og ting mye mye lettere:) Og bedre, her i huset merker vi ingen forskjell på om det er jyttemjøl eller hvetemel i kakene/maten.Synes fort det kan bli litt tørt med annen glutenfri melmix.

Ha en fortsatt fin dag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar