tirsdag 7. juni 2011

Kurs :)

Da har jeg vært på cøliakikurs på sykehuset idag. Og jeg må si at det var veldig greit å få med seg. Mye god informasjon og mange gode forslag til spisesteder, reise og annet. Og hun som kom fra cøliakiforeningen synes jeg hadde veldig mye bra at komme med og vi må virkelig få ut finger'n å melde oss in i ncf (norsk cøliaki forening)

Men jo mer informasjon jeg får, jo mer misstenker jeg at mellomste jenta vår har cøliaki, det er for mye som stemmer på henne om dere skjønner hva jeg mener. Vi fikk en liste med noen spisesteder som skulle være veldig bra(et par av dem har jeg erfart selv er bra) Jeg skal legge inn listen her etterpå, og en liste med bakerier og butikker. Bakerier og spisesteder kan vel bli noe lokat, jeg beklager det. Men hvis det er noen som har gode forslag på andre bakerier/butikker/spsisesteder, så bare la meg få vite så skal jeg få med det på listen og :)

Ønsker dere alle en kjempefin kveld:)

2 kommentarer:

  1. http://glutenogmelkefri.blogspot.com/2011/01/grove-muffins-med-mandler-og-havre.html

    Legger ved en tilsvarende blogg. Ikke min altså. Bra med sånne blogger. Har cøliaki selv så det er veldig kjekt med oppskrifter.

    SvarSlett
  2. Hei, supert :) Alltid fint å få litt input fra andre og andre ideer :)

    SvarSlett