fredag 15. juli 2011

Da var vi hjemme og vel så det :)

Da har vi vært hjemme siden i søndags. Men har ikke følt at jeg har orket med å skrive noe her før nå. Det tar jo alltid noen dager at lande etter feriene sånn, Og så har det jo vært mye å gjøre med klesvask og annet. Har vært en tur på barnebursdag og har begynnt å forberede til 6 års bursdag på søndag. Må jo feire store jenta vår som ble 6 i løpet av ferien:)

Må si at jeg er veldig fornøyd med Stena Line. Det var ikke mye av maten i buffet resturanten som jenta vår ikke kunne spise:) Og detg fantes en softismaskin som barna kunne forsyne seg av til dessert:) Perfekt for da trengte vi ikke å se gjennom kakene og hva hun kunne spise og ikke av det:) Frokosten var også greit for henne. Vi sa bare fra så fikk hun et fat med brøs, knekkebrød og noen kjekser:) Jenta var meget fornøyd så da er mor fornøyd:)

Stoppet aldri for mat i sverige da vi kjørte rett til foreldrene mine. Og mamma hadde laget gode glutenfrie kjøttboller til oss og så hadde hun bakt en kjempedeilig sjokladekake og rullekake. Den sjokladekaken skal jeg sørge for at der får oppskriften på, for den var nydelig :)

Dagen idag har gått med til baking:) Har prøvd ut flere oppskrifter glutenfritt, og de som blir bra skal jeg legge ut her til dere:) Men må vel vente til søndag og se om folk liker de først:)

God natt alle sammen og ha en flott helg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar